Onsdag 20/1 Baka och plugga...

Idag ska jag baka tårtbottnar. Daniel my love fyller ju år imorgon. Han vill inte att jag ska nämna hans ålder så då gör jag inte det. Ska försöka göra färdigt det som ska vi i med. Eller ska jag vänta till ikväll?? Hmm.. Det var egentligen inte meningen att jag skulle baka tårta, men så kommer min farmor och farfar kommer imorgon kväll så jag får snällt göra detta ändå. Men inget mig emot. Men när man sitter där och bläddrar i kokboken hittar man jätte mycket som man bara känner att "Ooohh.. Det vill jag baka. Eller det vill jag testa." Men sån är jag. Finns många maträtter och bakverk som jag vill göra. Hehe, sen efter att jag bakat klart ska jag plugga körtkortsteori. Ska läsa igenom mitt häfte som jag fick från Stora holm med. Det är typ alla övningar och vad det är man ska göra. Usch.. Tanken om att jag inte kommer kommer bli godkänd sitter där hela tiden.



Va ute med Nikita igår och fick en jätte fin bild på henne i snön. Trots min "vanliga digitalkamera" så blev bilden ritkigt bra:)


Den underbar.. Fast att hon har sina dagar då hon är störtomöjlig:)

Nu ska jag sätta mig och göra inlägget med vecka och sånt. Går ju in i vecka 25 idag.. Oohh. Tiden går alldeles för fort.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0