Måndag 4/1 Mycket annat och lite till..

Blev tyvärr inget inlägg igår. Datan var avstängd nästan hela dagen och jag var så lat att jag inte orkade starta den. Men de va en vanlig tråkig söndag, och ni som känner mig och läste min förra blogg innan den lades ner, så är söndagar INTE min dag. Bara jobbigt med söndag.

Men Daniel och jag tog oss en lite tur ut i skogen och gick en liten runda. Det var skönt men de gjorde ont efter 15 min så tempot fick saktas ner lite. Men Nikita sprang omkring och gjorde tusen saker samtidigt så jag hann i kapp. Sen gjorde Daniel middag och vi åt lite framför tv:n. Sen börjad vi bråka över en skit grejj. Men vi båda blev arga och han l sig i sängen jag tog Nikita och gick ut och gick med henne. Det skulle jag inte gjort de känns i hela ryggen, höfterna och ner i låren. har inte kunnat sova i natt för att de gjort så förbannat ont. Och kudde mellan knäna hjälpte inte de stramade bara. De brukar hjälpa men inte just då. Usch så ont de gjorde men framåt 3 somna jag. Sen ringde Daniels klocha halv 4.. Taskigt.. Men han skulle köra från Högared halv 5 eller va det var.
Vet bara att dem skulle vara i Landskrona eller va nu va..(minns inte) och lasta pellets klockan 6. För att köra de laset upp till GBG, sen ner till Värö och lasta va de nu va, sen ner till falkenberg. Sen vet ja inte vad klockan står på så man kan aldrig veta när den karln kommer hem.

Men fick ett samtal från lilla cicci i Hylte igår. Hon var helt förstörd och och ville bara bort från Hylte så hon ska komma hit idag och vara här så hon får komma bort lite.

Imorgon är det mvc och bm som gäller. Klockan 11 ska vi va där. Ska mäta sf-mått lyssna på juniors hjärta. Det är första bm-besöket efter inskrinvning, glukostoleransundersökningen och UL. Så jag kommer ju sjävklart uppdatera imorgon. Men de blir nog inte förren senare på dagen för vi ska besikta om bilen efter mvc.

Men nu ska jag gå upp ur sängen och göra nått att äta.. Är jätte hungrig..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0