Måndag 25/1 Seeeg dag!

Vad händer hos alla idag??

Här händer inte alls mycket. Håller på och tvättar. Men det är väl det ända. hade tänkt mig från början att gå en liten promenix, men känner att jag inte orkar. Har haft kramp i vaderna i natt så dom är rätt så ömma. Får ta det lite lugnt idag. Kvällen igår bjöd på enkel mat, köttfärssås och makaroner. Och sen blev det Johan Falk på 4an och mys med Daniel.

Har inte så mycket att skriva om dag. Det är tomt upptill idag. Jag tror hjäran tagit ledigt.. Hmm..

Jag sitter och skriver listan på det som ska handlas till bebis. Ska eventuellt till Gekås Ullared. Så det gör jag för att få tiden att gå. Denna dagen är verkligen seg.

Sitter även och funderar på om jag har några frågor till Bm, ska ju dit imorgon. Vet att vi ska ta blodtryck på mig, lyssna på bebis hjärta och har för mig att Bm sa att vi skulle ta blodprover med. Minns inte till 100%, hon frågade mig sist hur de va på den fronten. Men bara jag får prata om något eller om hon frågar så går de bra. Då är det inte lika läskigt. Sen ska vi prata om föräldrar grupp också. Det är jag väldigt positiv till. För då är jag inte ensam om att få veta vad som händer och sker. Men det ska bli spännande och roligt att gå på föräldrar grupp. Tycker jag ialla fall.. Sen va alla andra tycker det skiter vi i;)..

Ska väl försöka få i mig lite mat nu. Men skriver säkert ett inlägg lite senare..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0