Måndag 18/1 Tiden går fort!?!?!

Ja då va det ny vecka, IGEN. Tycker veckorna går väldigt fort? Är det bara jag som tycker det?

Idag har det inte hänt allt för mycket. Satt nere hos cicci en timme eller något och pratade allmänt. Där var även magda och cicci´s mamma. Mycket trevligt sällskap. Ska snart ställa mig och laga nått att äta. Inte för att det finns allt för mycket att äta i skåpen, men får ta vad man haver. Sen tänkte jag gå ut en sväng med Nikita.
Funderarde på om jag skulle traska upp i skogen idag när det inte är någon pch arbetar där. Alltså, Andreas hugger ved och träd uppe i skogen och då kör dom fram och tillbaka där hela tiden och jag klumpig som jag är och med en hund om inte lyssnar riktigt så är det ingen bra ide att gå där med henne när de arbetar i skogen. Hmm. Nej, nu ska jag ta och äta. Magen kurrar och det sparkas. Är bebis hungrig tro??

Skriver mer senare.. :)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0