Måndag 11/1 Mysigt värre♥

Vet att det inte blev något inlägg igår. Men jag gjorde många tappra försök till att påbörja ett inlägg. Men det gav sig varje gång. Va trött och allämnt smågrinig.

Ojoj, idag är det EXAKT 4 månader kvar.. ♥

Igår hände det inte allt för mycket föreslog att vi skulle åka till gekås. Det var ju ändå söndag och de kan itne va så mycket folk då. Eller? Men nej, det ville han inte. Så det var bara att sitta hemma och uggla. Låg i sängen och tittade på TV så tänkt jag att jag skulle smörja in magen med hudkräm. Har ju blivit torr på vissa ställen och har börjat få fula sträckningar.. Usch.. Så jag passade på att massera lite samtidigt som jag smörjde in magen, det tyckte knodden om verkar de som, för h*n börja sparka och sträcka på sig och lite så. Och jag försökte inte söka sparkarna med handen utan mest lät det var. Så titta jag på magen och och buff, där va en spark, där efter en till buff på ett annat ställe. Hela magen rörde på sig när knodden sparkade. Det var mysigt att bara ligga och kolla när den sparkade. Men nu väntar jag bara på att få använda mina revben som tändved i pannan;) Nej, så allvarligt tror ja inte att det kommer bli. Har jag tur drar sig moderkakan uppåt i takt med att det växer. BM sa att det det brukar vara så och då ligger moderkakan som ett litet skydd för revbenen. För er som missat det har jag moderkakan i framvägg..

Idag ska jag tvätta en maskin tvätt.. Och samla ihop lite så jag kan tvätta en imorgon med.
Det blir väl att plocka lite här också. Det behövs ska diska med.. Nej nu ska jag göra lit nytta..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0