Lördag 30/1 Kalas...

Precis hemkommen från mamma. Detv ar 20-årskalas för Matte. Det bjöds på smörgåstårta och kakor. (Låter som värsta mysko kombon, men kakor blev de efteråt)
Eftersom Matte fyllde 20, skulle han åka till systemet och köpa EGEN alkohol. Haha, jag fyllde 20 i September, men har fortfarnde inte köpt något där. Men det kommer, har inte någon bråska. Jag ska ju inte dricka förren först till hösten typ. Så men själva grejjen att få köpa är väl stor;).

Och medans marie och matte var och handlade så va ju Fanny hemma med mamma "mormor" och oss som var kvar, och hon var super trött så hon somnade i mammas famn, men efter ens stund flyttades hon över till mig, för mamma skulle ut och röka. Och där sov hon en bra stund. Men när hon vakna låg hon bara där och tittade, och vaknade till til. *Så söt mosters lilla tjejja* Så när hon hade vaknat till började hon titta sig runt omkring och låg mage/mage med mig. Och låg med ena handen på magen med och då började ju såklart våran bebis att sparka. Det var nått som inte stämde tyckte Fanny, och när denna händelse upprepades och hon märkte att de kom inne från min mage, blev stackarn rädd och man såg att hon skulle börja gråta. Men så fick jag satt mig upp så att hon inte kände de mer. Då va de okej. Hon är underbar..

Ska snart ställa mig och baka tårta. Ska göra iordning graneringen här nu tänkte jag, kiwi och vindruvor. Det är Daniel som valt. Det var visst gott. Ska bara köra ut honom och hämta mjölk. Annars går det inte så bra att göta tårta. Ska vila min stackars rygg med, idag känns de precis som att den ska gå av. Det gör verkligen sjukt ont. Vet inte vad jag har gjort, men det har vart lugnt ett par dar och jag har inte haft så våldsamt ont. Men nu känns de som att någon kör in knivar i fogarna. :( Snyyyyft.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0