Lördag 23/1 Ingen sovmorron här inte!!

Sitter här i mitt kök och dricker en kopp te och försöker vara en glad och posititv person. Men efter denna natt och morgonen så har man ingen lust att vara på bra humör.
Har vart uppe och pinkat minst 4 gånger. Nu kan jag lova att det känns som att det är någon som ligger där och trycker på. Hunden har väl haft sina små morrattacker men inte så farligt. Men har haft en sån orolig känsla i hela kroppen i natt att det har vart lite jobbigt att sova. Men kände min älskade knodd sparka så då tänkte jag inte att de kanske va nått som inte var bra med h*n. Det måste varit något annat. Och jag kommer nog inte få reda på det men känslan är borta nu ialla fall.

Och sovmorron det kunde jag glömma. Nikita hörde Tuffa och Ricky skälla på utsidan så då satte hon igång hon med, ca 08.30. Slog upp ögonen och tänkte JIPPIE! Där rök den sovmorronen. Så det var bara att kliva upp med en fejkat smile på läpparna och FÖRSÖKA va på bra humör. Önska mig lycka till!!

Daniel jobbar i helgen. Han har "mjölknings helg". Det innebär att han ska mjölka på Högared både idag och imorgon 2 gånger om dagen. Sen under tiden han inte mjölkar, skulle han göra servicen på en av lastbilarna. Låter mycket trevligt, eller inte. Hade hellre sett att han låg i jämte mig i sängen när man vakna, men han måste ju ta sin mjölk helg.  Och jag själv, jag ska sitta hemma och uggla. Inte göra ett skit. Gå ut med hunden då och då. Och slänga in lite i pannan. Typ är vad jag ska göra idag. Gud så skojigt.. Hmm.. Tyck va man vill;)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0