Lördag 2/1 Första inlägget 2010

Årets första inlägg.. Men inte de sista:D

Ska faktiskt vara så ärlig och säga att jag inte orkade lägga upp ett inlägg igår. Försökte faktiskt mig på att skriva ett men de gick inte ritkigt. Mådde dåligt och ville bara sova egentligen.
Konstigt nog blir JAG bakis när jag inte rört en droppe alkohol. Men Daniel mådde skit bra igår och han brukar ligga platt hela dagen efter att han har festat. Men jag fick en släng av hans bakfyll igår. Men jag kan ju säga som så att jag har fått känna på hur det är att leva ett alkoholfritt liv och ÄNDÅ bli bakis. Det är inte dåligt det.

Festen på Nyår va väl rätt okej. Det var mycket av de folket man redan träffat sen var de lite annat folk som man aldrig träffat och några av dom va lite mer speciella. Inte sånna som jag frivillig skulle sätta mig och prata med. Lite skumma va dom. Hmm.. Och inte bättre blev de av att de drack heller. Men det var inte så mycket folk heller så de va rätt sansat ändå. Men en sak som jag la märke till var att Daniel va så lugn och sansad. Och alkoholen flödade inte heller som den gjorde förra nyår. Då va han ju så packad INNAN 12slaget att han decka säkert 2 eller 3 gånger.Men iår drack han mindre och jag är ju inte så bekväm av mig med att gå bort och så, för de är samma visa varje gång. Daniel skiter i mig, vill inte låtsas om mig och sen när jag vill prata med han så har han blivit jätte sur och anklagat mig för saker som inte ens är saker som är sanna och så har vi börjat bråka.
Men nej inte nu på denna fest. jag satt mestadels ner hela tiden ioch med att jag inte orkade springa runt och flänga och prata med alla på en och samma gång. Jag hade ont som bara den och trodde på allvar att mitt bäcken enbart var småflis eller iallafall att de blev småflis så fort jag rörde på mig.

Men det var ett par stycken som kom fram och fråga hur de va och om de gick bra med magen. En tjej tilloch med tog på mgen och fråga hur de va med mig. :P Hon måste nog förståt att jag tyckte de va jobbigt när folk fråga hur de va med bebisen. Men som jag brukar säga till alla andra som frågar hur de e med bebisen; - Fråga hur jag mår istället så lär ni komma på hur bebisen mår med. Att jag mår bra gör att bebisen mår bra. Thats it!
Men nu behöve jag säga så. Som tur va. Sen va jag grytm trött.. Så när vi väl kom hem slockna jag nog lika fort som Daniel skulle jag tro. Så trött som jag har blivit igen.. Hoppas de försvinner.

Nej nu tänkte jag faktiskt gå och hämta mjölk, få i mig något att äta och sen försöka mig på en lite promenad.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0