Kväll IGEN!!

Nu har kvällen smugit sig in här och ska väl snart lägga mig och försöka plugga vidare på körkortsteori.
Har badat hunden idag. Usch va arg hon va och är på mig för det. Lite snäll måste jag ju ändå vart, gav henne en helt ny handuk att torka sig själv på. Självklart torkade jag henne innan, och hon skakade sig ett par gånger men hon vill gärna springa fram och tillbaka upp i soffan och rulla runt. Så jag la en handuk i soffan och det tyckte hon va bäst. Konstigt nog HATAR hon att duscha men samtidigt ÄLSKAR att bli torkad.. ?? Ja, hon är som hon är. Unik och one of kind.

Har fått papper från Stora Holm idag med. Halkbanan i Göteborg alltså. Börjar bli sådär äckligt nervös!? Men den ger väl sig förhoppningsvis.. Tänka sig att snart har jg körkort. Mycket är tack vare min underbara♥.
Vet att han inte är här inne och läser så ofta så kan ju faktiks säga att när jag väl har kortet i hand så ska jag belöna hans fina angemang:) Men med vad, vet jag inte.

Sitter här och funderar på om man ska ta sånna där "gravid/magfoto" som man kan föreviga graviditeten med. Som även jag vill sätta in i baby boken jag ska göra sjäv. Måste snart sätta igång. Ska köpa lite fina pennor och lim och mer saker för scraapbooking när jag ska till Gekås. Ska börja så smått och börja pyssla på min babybok ialla fall det första man brukar skriva in. vad bebisen heter, när den föddes, hur lång den var, hur mycket den vägde och en fin bild på den lill* och kanske vilket sjukhus den föddes på och om man skickat in en insändare i tidningen kanske man kan klistra in den med:) Lite sånt där.

Vill veta om ni har några erfarenheter av detta med gravid/magfoto. Och vad ni iså fall tyckte om det.


// Kim



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0