Fredag 29/1 jag vet.. jag är sämst..

Äntligen! Nej, men nu kommer det inlägg som jag funderat på sen igår kväll och skriva. Men igår var jag så otroligt trött att jag bara inte orkade skriva. Satt på körskolan hela dagen, plugga och varva teori som vanligt. Så jag var rätt slut i både huvud och kropp. Satt där mellan ca 07.00 och 16.30. Så det var nästan så jag ville lägga mig när jag kom hem. Men nej, då hade jag förmodligen inte sovit i natt.
Idag var jag tillbaka på körskolan, men idag var det Risk1 som skulle göras. Tiden gick rätt fort och många skratt fick vi ialla fall. Sen såg vi på en film som var rätt otäck. Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna, men dom torkdes lika fort ingen. Mesig jag är, jag vet..!!

Fick brev från Vägverket igår. Blev så glad att jag nästan hoppade högt. Det var mina tider för teoriprov och körprov. Men jag tänker faktiskt inte avsläja vilka datum, som jag nämnt i ett tidigare inlägg. Utan kommer istället skriva samma dag som jag gjort proven och redogöra hur det gick, om jag klara det eller inte. Men min körlärare tror inte det kommer vara någa problem för mig på körprovet, för han tycker jag är vaksam och uppmärksam på omgivningen och ser sånna småsaker som ofta många glömmer av. Eller helt enkelt bara struntar i.
Fick höra att han var stolt över mig igår. Det värmde i hjärtat, med tanke på att "Hur ofta är det jag har och får höra detta"?? Nej inte speciellt ofta. Så jag suger i mig all beröm och sånt jag bara kan.

Ikväll ska vi bort till Magda och Jörgen på middag. Magda rignde här för ca 15 min sen och fråga om vi ville komma bort. Så det gör vi gärna sa vi. Så nu väntar jag egentligen bara på min karl som står i duschen. Har visserligen påbörjat disken men, kände nej, jag tar och går upp en timme tidigare imon och gör de. Daniel har ju fått för sig att han ska ha hit folk imorgon, men han verkar inte jätte pigg på att hjälpa till och städa och sånt. Hehe, men det är väl inget som är övanligt bland den där rasen "KARL".

Tisdag är det halkan som gäller.. Ooh, är nervös. Men vet att det kommer gå hur bra som helst. När jag fick hem vilken tid och så jag skulle va där, vad det nog mest priset som gjorde mig nervös, nu är det övningarna.
Men det kommer nog bara gå bra. Så jag ska inte tänkte så mycket på det utan bara göra som dom säger till mig.
Somnade när jag kom hem förut, nu känner jag att det var nog bara de där 30 första minutrarna som var okej. Inte 2-3 timmar.. hehe, men jag ska ju vila så mycket som möjligt säger dom ju.
Nej, nu ska jag springa på toa och sen ska vi åka..

Ha en underbar kväll allesammans..

// Kim


Kommentarer
Lisa

Åh en gravidblogg :)

Vad spännande! Lycka till!

2010-01-29 @ 22:26:37
URL: http://fliza83.blogg.se/
Kim

Svar Lisa:

Ja, hehe de finns så många sånna nu;)

Tack så mycket..

2010-01-30 @ 09:03:18
URL: http://onebabyone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0