Fredag 22/1 ...

Okej, blev inget inlägg igår, men hade ju sagt redan innan att de eventuellt inte blev något.

Men allt gick bra på körskolan igår. Fanns inget att klaga på när de gäller körningen. Teorin är de dock lite sämre med. Satt med den i ca 2-3 timmar, hade rätt ont igår med, men att röra på sig hjälpte dock inte. Så jag blev väldigt okonsentrerad och svara fel på jätte många frågor. Men får ta igen det på Torsdag när jag ska dit igen. Är på körskolan från 07.00 till ca 16.00-16.30 det beror lite på Daniels jobb. Som igår fick han ett extra lass. Ville bara åka hem göra tårtor och få iordning här. Så det var lite stressigt igår när vi väl kom hem. Och inte blev det bättre av att Nikita tyckte det var roande att springa runt fötterna och stressa oss ännu mer. Tillslut fick hon hålla sig undan köket.
Men det var på håret att vi hann. Det var min farmor och farfar som var här och Daniels föräldrar.
Han fyllde ju år min älskling.

Blev tyvärr inga bilder på tårtan den gick åt nästan med en ggn.:) Men det var bara sån hel enkel tårta med marsankräm och chokladpudding i. Och grädde på utsidan med vindruvor och kiwi. Gott va det ialla fall.

Ja, snart är proven för körkorten bokade med. Men tänker vara så elak och inte tala om när jag kör upp. Men teori provet kan dela med mig av att jag ska göra när jag väl vet när. Men jag är redan nervös över körprovet så om ja talar om när jag ska köra upp så kommer jag bara bli ännu mer nervös vid själva provet att jag kommer göra tusen fel och inte klara det. Så därför kommer jag inte säga när jag ska köra upp. För antagligen kommer folk messa som tokar och skriva "Lycka till!!" på Facebook och ha sig. Och då blir jag bara stressad och misslyckas stället. Men kommer deffenitivt att skriva så fort jag klarat det därefter kan alla kommentarer komma:) För då har jag ju ändå gjort de:) Så den dagen jag klarat körprovet kommer jag att uttala mig om det:)

Nästa Januaris kommande "äventyr"
Tisdag 26/1 barnmorskan - Provtagning, lyssna på hjärtat och prata om föräldrargrupp
Torsdag 28/1 Körskolan - Varva teori  med praktik
Fredag 29/1 Körskolan - Riskettan(Risk1)
 -||-            Eventuellt Ullared - Handla allt som finns på Ullared i Bebisväg♥

Men nu ska jag sätta mig och gå igenom alla ensama par strumpor och se om jag kan hitta några passande par:)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0