Kvällsinlägg

Kom hem för nån timme sen eller 2. Har inte riktigt tagit tiden.
Satte mig framför TV när jag kom hem, tänkte vila mina ömma vader och min värkande rygg. Ni som inte har fått eller haft foglossning ska va riktigt glada över detta. Det är mycket SMÄRTSAMT.

Vet inte hur länge vi satt hos Magdaleena och Magnus, men trevligt var det kan jag lova. Inte varje dag jag träffar nya människor. Vi prata om allt mellan himel och jord. Men det var myycket trevligt.

Sitter här i köket och kollar på när Daniel lagar mat, alltid lika kul och titta på. Jag får ju inte hjälpa till när det är han som är kock för dagen. Men nu gick han på toa, så jag skulle passa maten.. Ja de kallar jag kock de.. Haha

Har fått sånna konstiga cravings. Äpplejucie, lakrisal, bananer. Jag som i vanliga fall inte alls är förtjust i äpplejucie. Men nu är det jäääätte gott. Ja, man får lite konsitga ideer för sig med en "bulle i ugnen".
Men asså allvarligt, min hjärna har slutat fungera helt och hållet. Glömmer saker jätte lätt..
Som förra veckan när jag skulle baka tårta till Daniel, då misslyckades jag med första botten. Andra blev jätte bra. Och så fick vi handlat så jag kunde göra om den som var misslyckad. Gjort!
Men så på kvällen när jag tänkte på om ja skulle börja göra tårtan så jag inte så mkt på torsdagen och göra. Så låg jag och titta på Daniel och sa "-Älskling måste man inte ha tre sånna bottnar om man ska ha 2 mellanläg?"
Då fråga han bara va jag mena och så sjunk jag ner under täcket och sa jag har bara 2 bottnar. Och då var klockan ca halv 11 eller 11 så jag bara kände neej nu går jag och lägger mig.. Haha
Som sagt min hjärna har lagt av att funger korrekt.

Nej nu ska jag avrunda och äta en bit mat, och kolla TV, om det går något sevärt..

// Kim



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0