Det finns ingen som du.. ♥



Världens vackraste♥
Du är guld värd i mina ögon. Du betyder allt för mig och mycket där till..
Finns många gånger som jag tvivlat på oss och vårat förhållande
men trots det känns det som att saker kommer upp
hela tiden som bara göra det starkare.
Finns ingen som du.
Och jag är glad att du valde att dela ditt liv med mig.

När jag väl lärt känna dig gick det inte att släppa taget. Man var fast.
Hade jag inte tagit steget och lärt mig älska dig hade jag nog ångrat mig
tills den dagen jag dör. Du hade då tagit någon annan och jag hade blivit
den olyckligaste flickan på jorden.

Du torkar de tårar som jag fäller när jag är ledsen.
Du får mig att skratta när jag är nere och inte kan le.
När jag gör misstag skrattar du med mig och inte åt mig.
Du hjälper mig upp när jag fallit.
Och du tar emot mig när jag faller.
Den dagen jag mötte dig, kommer jag aldrig att glömma.
Och den dagen som du fick reda på att du skulle bli pappa,
den dagen vart från början ett helvete som slutade med
att himlens alla änglar sjöng.

Du är så rädd om mig, och det är något som jag uppskattar till tusen.
Och något som jag sett nu den senaste tiden
är hur rädd du är om det lilla liv som lever in mig.
Hur mån du är om att h*n har det bra.
Blicken du har när vi är hos BM och lyssnar på hjärtat
eller när vi var Ultraljuden. Blicken i dina ögon,
den såg jag fast att du tror att jag inte gjorde det.
Den blicken säger mer än tusen ord.
Det finns mycket kärlek i den blicken.
Och visar hur stolt du är. 

Hoppas du kan förstå att för mig finns det ingen annan,
och jag gör vad som helst för att det alltid ska vara du och jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0