Älskar verkligen den mannen!!

Sitter och lyssnar på Alan Jackson.
Och de får mig att vilja åka till High Chaparrall..
Har många bra minnen därifrån. Tror inte det vart en ända tråkig stund när vi vart där..

När man ändå tänker efter finns de minnen överallt.
Exempel på ställen, platser och saker som ger minnen om min tid med Min älskade Daniel;
*Lastbilen
*Bilen
*Traktorn
*Slätthult, Vallda
*Frillesås
*Kort

Finns mycket mer, men just nu kommer jag inte på nått och sen så skulle jag fortsätta rabla allt hade ni säkert tröttnat på att läsa..

Ibland när jag tänker på honom så finns de så mycket jag skulle vilja säga. Men inte vågar. Det är desamma när jag ser på honom. Det går liksom inte att undgå mina känslor. Så pladask har jag aldrig fallit för någon innan. Jag tror inte ens att jag har vart kär eller så alls innan. Detta känns så annorlunda på något sätt. Han säger att han aldrig kännt såhär för någon innan. Men de är ju bar han som kan veta om det är sant eller inte, men jag hoppas att det är sant. För de skulle kännas dumt annars, eftersom han sagt de.

När de gällde att säga "Jag älskar dig" så va de han som sa de först.
Jag hade vart singel i ca 5 månader när vi blev tillsammans och kände att jag vågade inte säga de först och att de kanske skulle förstöra för oss. Men såhär gick de till;
*Vi låg i min säng och pratade och jag hade en mot fråga på allt som Daniel sa och så tillslut blev han trött på de och sa "- Måste du ha en mot fråga till allt?" så jag svara att nej, men ibland blir de bara så men nästa sak du säger ska jag inte ha en mot fråga jag lovar. Så flina han och jag såg va han mena med det leendet.. "-Som att du skulle mena de.." Men så tittar han på mig och är helt tyst för ett par sekunder och så så säger han "-Jag älskar dig." Jag blev helt chockad och fick inte fram ett ljud pga det. Så jag bara titta på han och smög sig ett litet leende på mina läppar fram och jag kunde inte svara desamma just då. Men så efter ca 2 min sa jag att jag älskade han med. Men att de tog lite tid för mig att förstå att HAN älskade mig..*

För från första början trodde jag bara att han var ute efter att ha någon att ha lite kul med. Men med tanke på att jag inte är den personen som är mycket för One night stands så sa jag de från början. Men ja märkte att han menade allvar när han ville träffa mig dagen efter att vi träffats.
Inte trodde jag heller att vi skulle flytta ihop eller vara förlovade. Inte heller att de va med han jag skulle dela mitt liv med. Men han har visat mig att han verkligen vill de och även att jag kan bli älskad för den jag är och ingen annan. Vad skulle jag göra utan honom? Inte leva!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0