Väntar och väntar..

Pratade precis med pappa och fick den knäppa ideen om att han och hans familj kan ju komma hit på lördag och hälsa på tyckte jag, för dom har inte vart här sen jag flyttat. Alltså Never. Men så tyckte han att jag skulle prata med Jenny, för att hon hade väl mer koll på vad som skulle hända i helgen. Men pappa trodde inte att dem skulle göra något. Så har dom inget och göra så blir det skoj om dom kommer. Så får jag bjuda på en bit mat skulle jag tro:) Funderar på Tacopaj. Det är ju rätt enkelt att förbereda och sen så himla gott med..

Här går jag och väntar och väntar på att detta jädra pappret från vägverket eller om det var transportstyrelsen. Jag vill bara får det och sen skicka i väg det igen. Det skulle ju komma inom en vecka efter avklarat prov. Och nu har jag klarat av båda provet, sååå var är mitt papper.
Jo det är så att eftersom jag inte gjort något av proven på ett Huvudkontor för vägverket så får man ta kort för körkortet i en fotoautomat eller hos expert eller likande, och sen klistra på ett papper som kommer hem med posten. Och det har inte kommit än. Men tur är att mitt körkortsbevis håller i ett år. Men får jag inte det där pappret nästa vecka får jag snällt ringa och fråga efter det. Det är mycket lättare att ha med sig ett kort istället för ett papper och mitt legetimation.

Suck...

// Kim



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0