Lördag 6/2 grymt sugen på så mkt gott...

Nu var det lördag och nästan hela dagen har gått. Min dag har bestått av att ligga i sängen och se på film och diskat. Ska snart fortsätta diska hade jag tänkt. Sen vet jag inte alls vad jag ska göra, ska försöka fjäska lite med Daniel, e så sjukt godis sugen. Så jag måste nog be honom att vi åker till affären. Ska bli så j*vla skönt med eget kort sen. Då kan jag bara sätta mig i bilen och köra dit jag vill själv.

Idag börjar melodifestivalen, men tror inte jag kommer titta. Men de säger jag ju varje år, ändå sitter jag och ser ett eller två program. Men sån är jag. Måste försöka få tag på Daniel med, han e ute någonstans ser han inte så får väl skicka ett mess eller föröska ringa honom.

Imorgon ska vi till Daniels förälrar, Bodil, hans syster fyller år. Så de ska bli trevlig. Nej nu måste ja f mitt godis, annars vet jag inte vad jag gör. Ska se om jag orkarbaka med:P Vanilj bullar. Mumms.. Hehe.. Ja har så mycket just nu som jag vill ha.  Måste vara graviditeten;) Eller att man gör banan i ugnen, med chokladbitar i.. ååh. Nej nu får jag sluta. Det blir inte bra.

Vet inte vad jag ska ska skriva mer, har nada på hjärnan idag.

// Kim



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0