Fredag 26/2 Smågrinig..

Ja, vad ska jag dela med mig av idag?
Har ingen aning. Vet ialla fall att solen tittar fram lite då och då och det droppar och har sig från taken. Mycket härligt. Är våren ÄNTLIGEN på väg??
Men att ta en promenad det vågar jag inte. Höll bara på och halka igår när jag gick dom ynka 10 meterna till brevlådan.

Tror inte Daniel ska jobba i helgen. Han har jobbat, va sa han nu, 12 eller 13 dagar i rad utan att vara ledig ett dygn. Så han tänker säga till sin chef idag att han ska va ledig i helgen.

Åååh jag blev lite små grinig igår, jag pratade ju med pappa och fråga om inte dom kunde komma hit imorgon lördag. Och så tyckte han ju att skulle prata med Jenny hans fru. Och jag ringde och rignde, men inget svar. Så jag skickade ett mess till henne och skrev som de va. Att jag pratat med pappa och att dom var välkommna, men att hon kunde ju ringa mig. Men jag lär väl få ringa till pappa idag och prata med honom och fråga om dom prata nått om det hemma igår kväll. Hade ju vart bra så jag fick veta så jag kan åka och handla. Visserligen blir Tacopaj middag imorgon, måste ju veta så ja vet hur mkt jag ska handla.

Usch nu blev jag sådär sugen på sallad med annans och melon i. Mums vad gott..
Men så om jag har en snäll karl kanske hgan vill hjälpa mig med att dammsuga här hemma. Kan inte riktigt de längre, dels magen är tung och min rygg gillar inte det, eller rättare sagt fogarna.

Nu ska jag ta och äta lite, spana runt på nätet:)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0