Torsdag 25/2 Inget mer plugg.. Såå skönt

Det snöar idag. Inte alls okej. Igår var det ju sol och sånt härligt och idag är det snö och trist depp väder.

Pratade med min pappa igår. Och jag måste säga att jag tror han tog åt sig av mitt brev jag skrev till han för 3 månadersen. Vi har fått bättre kontakt och han är jätte på om att jag ska komma och hälsa på. Och det har jag nu lovat att jag ska göra. Nästa helg. Då har jag nog bilen hemma och kan åka dit.
Bara för att jag har körkort nu är jag så jädra sugen på en tripp till Ullared snart. Men Daniel den tråkmånsen vill inte åka dit så jag får se om jag hittar en rese kompis;) Hittar säkert någon som vill åka med. Men det blir inte förrens i Mars iså fall. Nu tänker jag inte ge mig ut och åka dit. Never. Kommer la hamna i diktet det första jag gör och det är inget jag gärna ser fram emot.

Har fått tag på en lista med lite priser på bebissaker från Ullared så ska ta min lista på saker som ska handlas och räkna ihop en ungefärlig summa på vad det kan gå på. Och nått som är skönt är att jag slipper sitta och sten plugga tils ögonen trillar ur skallen på mig.

Nej nu längtar jag till sommaren. Alla sköna varma kvällar, grillkvällarna med vännerna promenaderna i solen. Slippa ha på sig överdrivet med kläder och bara kan slänga av sig den tjocka jackan och vinterskorna. 
Och jag inser att uppgradera min sommargarderob. Allvarligt talat, den är istortsätt tom! Kommer nog inte komma i mycket av kläderna som jag kom i förra sommaren. Men jag längtar som tusan tills det blir varmt och vi slipper denna snön. Och jag kommer inte våga klaga på värmen i sommar, då lär jag väl få så mycket kritik av alla. Så om jag skulle klaga på värmen i sommar. Skäll på mig:)

Angende det här med min sommargarderob, har dock en kjol som min farmor ska få sy om. Den är typ 3 eller 2 storlekar för stor så hon ska få sy om den för mig. Jag är världskass på att sy kläder. Kan väl laga små saker som har med kläder och göra. Men inte sy om. Men det kommer jag väl lära mig en vacker dag med.

Nej nu ska jag räkan:D

// Kim


Kommentarer
Emma

Hej! Bodyn du undrade om är från butiken Zara :) Väldigt söt och framför allt neutral då man ännu inte vet vad det blir ;)

Ha det bra!

2010-02-25 @ 13:32:10
URL: http://hylayoghurt.blogspot.com/
Emma

Haha :D I euron låg den nog runt 8-10, minns inte precis :)

2010-02-25 @ 15:58:35
URL: http://hylayoghurt.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0