Fredag 19/2 Avundsjuka..

Vet ni hur svartsjuk jag är på Daniel.
Jo, han får sova på mage, äta saker som inte jag får just nu.
Samtidigt som jag inte är svartsjuk på att han fick gå upp klockan 2 för att han skulle va på jobbet klockan 3 för att börja snöröjning, eller ja ploga. Tyckte lite synd om honom när klockan rignde och han var tvungen att gå upp. Men han såg rätt så pigg ut så. Men det är ju de som kan va det farliga, man blir ju trött fortare när man går upp så tidigt och är pigg.

Sen ikväll ska han iväg med jobbet och bowla. Så jag blir ensam här. Väääldigt tråkigt, men får underhålla mig med TV. Ska försöka övertala Daniel att köpa med sig choklad hem..

Jag har börjat vakna mellan 8 och 9 varje morgon. Och för att kunna somna på kvällarna måste jag ha en kudde under magen. Det börjar bli en aning tungt känner jag, så den där kudden är guld värd.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Min hjärna brukar inte funka såhär tidigt på morgonen, eller ialla fall tills jag vaknar riktigt ordentligt...

// Kim 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0