Usch vad jag är slarvig..:S

Gick in o sovrummet för att hämta en penna. Och fick då syn på mitt nattduksbord(eller hur man nu uttalar det) och insåg att jag igonerat att jag måste ta bort allt papper. Så det åker i soptunnan nu. Men det ser rent av hemkst ut.. Men det är bara nattens näsdukar.. Usch för att vara förkyld.



Vilken inte ordning.. Men det är åtgärdat.. Nej nu ska jag åter gå till mitt pluggande. Har läst lite mer än halva boken och skrivit ner det jag tycker är viktigt att komma ihåg.. :)


Kommentarer
Sofia- Gravid

Läste precis ditt inlägg om unga mammor och kan inte annat än hålla med dig. Jag blir 23 i år och ändå tyckte alla att jag var såå himla ung och borde uppleva mer innan jag skaffar barn... Men jag har hunnit bo och plugga utomlands, jobbat, påbörjat en högskoleutbildning, rest, festat gjort "allt som man ska göra" men ändå så kommer det alltid finnas saker som jag borde hunnit med... Herregud säger jag bara, att bli mamma är ingen ålder!

Sofia:)

2010-02-23 @ 20:58:13
URL: http://sophjohansson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0