Torsdag 11/2 65 frågor 52=Godkänt & jag fick 51!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, som alla andra dagar när jag gått upp 05.00 så var jag dundertrött igår när jag kom hem. Satt här vid köksbordet vid klockan 20.00 igår kväll och höll på och somna. Så därför kom inget inlägg igår.
Men ialla falla. Provet var det jag. Jo, jag klarade det inte. Fick 51 rätt och man skulle ha 52. Men jag jag hänger inte läpp för det. Fast jag hade ju faktiskt viljat göra om det nu snart. Men Wanja på Jr.s tyckte att jag skulle fokusera på uppkörningen och så skulle vi boka en tid för kunskapsprovet efter uppkörningen. 
Och sen anpassa tiden så den passar mig och så. Men risken kan bli att jag får göra omprovet i Halmstad eller Varberg. Varberg hade ju vart smidigast. Men men, finns det inte i Varberg ELLER Falkenberg så får de bli Halmstad. Men allt löser sig på ett eller annat sätt. 

Kan ni tänka er jag hade full pott på miljöfrågorna. Haha, jag som inte är medveten om Miljön på det sättet. Det trodde jag aldrig. 

Men nu ska jag ta och titta tv och äta lite:) 

// Kim  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0