Tisdag 9/2 Allt ordna sig, men kan inte slappna av ialla fall..

Idag är jag något lugnare, men kan ändå inte riktigt slappna av. Allt löste sig igår, och Daniel byte dag så att han tar Båstad på torsdag och tar området runt om kring falkenberg imon. Han är underbar. Så en lösning hittades. Men det går ändå inte att komma ifrån att det kan hända precis vad som helst, och då blir de bara en stor besvikelse. Speciellt om man har hört att allt fixade sig och sen så kanske det kommer upp fler grejjer. Men nu ska vi inte tänka på det mer.

Igår förhörde Daniel mig på alla vägmärken. Kunde många av dom. Och jag är ju så dålig på att förklara men han fatta ju att det var det rätta svaret jag menade bara att jag kanske inte formulerade precis som det stod  boken. Så idag blir de mer läsande av körkortsboken imorgon smäller de. Hehe, inte så värst nervös ÄN!!
Blir väl det när jag väl sitter där framför datan och ska starta provet.
Och så skulle man vist ta kort med. Asså det kortet som ska sitta på mitt körkort?
Eller hur har det vart när ni tagit körkort?

Jag tror jag får gå in på VV och läsa lite. Hehe, har bara läst lite om själva provet inte innan eller efter. Men ska göra det nu tror jag så jag inte står där och "Öhh, okej. Det va det ingen som sa nånting om." Men jag gillar att vara välförberedd, så man inte står där som en fågelholk och ser dum ut. Nej, inte riktigt men nästan.

Imorgon går jag in i vecka 28(27+0) Tiden går så fort tycker jag. Snart är jag i vecka 30 och det är 10 veckor kvar eller aa.. Mellan 10 och 12 veckor. Men Vi får hoppas att jag inte går över tiden allt för mycket, fast att det är något jag räknar med.
Imorgon fyller även min prinsessa 1år. Moster fina lilla tjej.
Mamma ringde mig i går kväll och så när jag svarade så hörde jag inte någon som prata utan fattade att det var Fanny som pratade. Och när jag sa "Hej Fanny" så börja hon bubbla som satan och vände på telefonen för att se om jag var där bakom. Hehe, underbar hon är. Hon kommer alltid vara mosters prinsessa. Även när hon är sådär 15-17 år och bara vill att man ska kalla henne för Fanny och inte hålla på och gulla med henne;). Hon kommer alltid vara mosters lilla flicka.

Nej, nu ska jag ta och äta lite och checka in VV och läsa på lite.

// Kim


Kommentarer
malin

Ja, det stæmmer. Du tar fotot før kørkortet føre skrivningen plus skriver namntæckningen:-)

2010-02-09 @ 12:19:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0