Suck, när ska de ta slut?

Blir så trött på folk som säger en sak och sen gör en annan. Som en så kallad kompis till mig. Det är så att hon "höll på" med Daniel för hur måånga år sen som helst, tills han trötta efter 2 veckor. Och bara för ca 2 månadersen om inte 3, så sa hon till mig att hon VÅGAR inte prata med Daniel för att jag är med honom nu och så. Men sen har hon mage att gå bakom ryggen på mig och prata med han ialla fall.. Tror hon att jag inte får reda på det?? Hon skickar mejl, hon skriver på fb och lunar. Vilken han aldrig är inne på. Men de är själva grejjen att hon skriver och pratar med honom fast hon säger att hon inte gör de. Och ända sen hon blev singel för ca 1 månad sen har de bara blivit mer och mer. Han svarar ju dock inte, men det stör mig ändå. Han vill inte ha med henne och göra.

Sen stör de mig att han pratar om sitt ex som han var tillsammans med för ett par årsen. (vet inte hur många) Så fort han umgås med M, så kommer denna förbannade tjejen upp. Och jag blir så less på det. Jag pratar aldrig om mitt ena ex. Jag tycker inte de är snällt mot den andre. Det kan väl va något om min mamma börjar tjata på mig eller björn säger nått om han. Jag blir tokig av att min mamma frågar om Han fått barn. Hur ska jag veta? Jag har ingen kontakt med han. Men så varje gång som Daniel umgås med M så kommer denna tjejen på tal, vad hon gjorde och bla bla. Det känns precis som att jag inte duger och måste göra som hon gjorde. På nått sätt känns de lite som att han inte släppt henne. Det känns kanske bara så för att jag är så känslig som jag är, eller om det är så. Fast han säger ju att han aldrig tänker på henne, eller pratar med henne. Nehe och varför kommer hon då upp varje gång du umgås med M? Orkar inte lyssna på det mer.
Vad ska jag göra för att få honom att förstå??
Prata med han har jag försökt. Men får inte ut så mycket av det. Han säger bara att de är ju minnen från tiden då han bode ihop med M som dom pratar om, inte om henne. Då frågar jag ju varför alltid hon kommer upp då. Då svarar han inte eller så säger han bara att de bara blir så.. Nej, men då ska jag börja prata om mitt ex och allt han gjorde.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0