Söndag 28/2 Sista dagen i februari..

Insåg rätt fort igår att möjligheten och orken att skriva ett inlägg va låångt borta.
Vi vaknade har vid 9, sen låg vi och tittade på TV, Daniel var ju hemma i helgen:). Sen vid 11 så tjatade jag färdigt på Daniel om att klä på sig så vi kunde åka in till stan. Han skulle till systemet och Elgiganten, och på vägen hem skulle vi ta mataffären och Karlssons där vi skulle köpa hundben till vår fyrbenta vän.
Jag fick ju så klart sätta mig bakom ratten. Mycket bra och bekvämt kom det fram tillsut. Smarthuvudet till karl jag har hitta ne folk öl i bilen och tyckte det var väääldigt bra att jag hade körkort. Och att det inte var dåligt att ta första ölen halv 12 på dagen. Och när vi väl kom in till stan, så är där ju gångfartsområde eller vad de nu heter nu för tiden. Men men sån gågata ni vet. Och där är ju farten anpassad efter folken som går, så ca 7 kilometer i timmen. Och jag gillar inte sånna gator har jag kommit fram till. Usch..

Så orkade jag inte gå med in på systemet så jag satt kvar i bilen, och Daniel sprang in och köpte det han skulle ha och kom tillbaka rätt fort. Så när vi vart på Elgiganten och äntligen hämtat våran efterlängtade frys så skulle vi handla. Så det gjorde vi också så klart. Så när vi väl sen kom hem däckade vi båda i sängen en stund i armarna på varann.. Mysigt.. Sen ringde björn och sa att han var påväg så då börjde jag med maten så den var färdig när dom kom. Sen droppade det in folk först var det Jimmy och Andreas. Sen kom Magda och Jörgen. Och Magda berättade att hon hade bytt BM för hennes var inte så värst snäll och hon kom inte riktigt överrens med sin BM, så hon har nu bytt och det visade sig att vi har samma BM. Och sen såg hon våran lapp om föräldrar grupp, och vi ska ju gå i April och det skulle dom med. Synd bara att vi hade på Tisdagar och dom Onsdagar, samma tid. Men ska kolla med henne sen när hon kan kolla lappen hon har om inte hon hade på Tisdagar med. Annars ska väl vi se om inte vi kan byta och hamna i samma grupp. Hade vart mycket trevligt.

Och jag somnade rätt skönt igår kväll ialla fall. I Daniels famn, vilket inte händer så ofta så jag njöt. Men har vaknat till och från i natt av att jag har mått illa. Men nu är det bättre, tur de..

Oj insåg precis att det är den sista Februari idag. Man glömmer lätt att denna månad bara har 28 dagar. :)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0