Söndag 21/2 Aldrig att jag ska önska mig snö till Jilafton igen..!!

Trodde mig se att det inte snöade idag när jag vaknade. Men ack så fel jag hade. Det snöar såpass lite att jag inte ser det om jag bara tittar ut snabbt. Men riktar jag blicken mot ladugården, ser jag att singlar små flingor ner. Nu tycker jag att det är nog med snö.

Vi önskade snö på Julafton och fick 2-3 månader med överdrivet mycket snö. Där fick vi för att önska en jul som vi hade när vi var små. Men 2 som inte lider med mig är ju Daniel och Nikita. Daniel tjänar mycket pengar när han ska ploga och få undan snön. Och Nikita dyker ner i snön och en svart hund blir vit. :)
Idag skulle visst Daniel köra pellets till ryaverken i Göteborg, för att stackars Hisingen inte har något att värma lägenheterna med.

Så ja denna helgen har besått av att jag har fått roa mig själv. Inte för att jag har gjort något speciellt. Men blivit förkyld har jag fått bli. Det var ju tacksamt. Så jag vill ju inte vara ute och ränna hela tiden, för då blir jag ju aldrig frisk. Men denna natten har gått bättre än den föregående. Har ialla fall fått sova ett par timmar. Men när klockan ringer vid halv 5 är man inte så pigg utan puttar på stacakrs Daniel som måste stänga av den. Den låter hemskt hans väckarklocka. Så när han hade gått upp, ja då började nästan att härja. Jo, klockan 5 varje morgon börjar lill*n att sparka runt och buffa. Så där låg jag mega trött genom tät i näsan och ville bara sova. Men måste erkänna att det är lättare nu klockan 5 på morgonen när h*n börjar härja runt inne i magen. Medans sen när h*n har tittat ut och ligger brevid magen istället för i så lär det inte vara lika lätt att somna om:) Men det är något jag ändå ser framemot.

Nej, nu tycker Nikita att jag ska släppa ut henne så jag får väl göra det.

// Kim


Kommentarer
jannike

Ni får prova de i bilen bara så att bältet räcker till, ibland kan de nämligen vara så att bältet är för kort. De finns här så kom bara när de passar er:) JAg säljer inte de.



Ja de kommer du säkert göra snabbare än du tror:) De är ju sååå mysigt med bebisar, eller barn överhuvudtaget. Alla åldrar har sin charm verkligen!



2010-02-21 @ 13:13:33
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0