Resultat

Det börjar likna nått;)
Har suttit med webbtesterna sen jag skrev sist. Okej, inte den senaste halvtimmen, har pratat med mamma med. För jag har inga pengar på mobilen och kan inte ringa Försäkringskassan. Måste det ioch med att papprerna jag fått hem kan jag inte fylla i. Är arbetslös och måste fylla i eller ja som det står på pappret "Är du egenföretagare eller arbetslös får du kontakta Försäkringskassan så skickar vi en annan blankett."
Så jag bad min mamma ringa för mig. Hon det skulle hon göra, så får se vad dom säger. Jag har pengar till att fylla på telefonen, men på ett sätt känner jag att de pengarna är vitkigare någon annanstans. Men måste ju ändå ha pengar så jag kan ringa. Om det skulle hända något vill säga. Får se hur jag gör.

Men ialla fall. Har gått från 20 fel till 9 på testerna. Det visar resultat. Det är jag glad över ialla fall. Så nu får ni ALLA hålla tummar och tår för mig på onsdag. Men SÄG inte lycka till. Då kommer de gå åt fanders;). Nej, men jag känner att jag inte vill att ni säger lycka till, det brukar betyda otur för mig. Nej nu ska jag sätta mig och läsa dessa förbannade vägmärken, som jag redan KAN!! Men frågorna är så dumt formulerade så man svar ju fel. Och det irriterar mig nått fruktansvärt. Jag vet ju vad dom betyder. Kan inte datan fatta de;) Tänk om de vore så lätt, hehe.

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0