Onsdag 3/2 Jag klarade det och de va mitt mål

Nu kanske ni är nyfikna på hur det gick för mig igår på halkan?
Jo, men det gick bara bra. Men va så nervös så jag trodde att jag skulle glömma av hur man startar en bil. Lite jobbigt att vara så nervös. Men när man väl hade fått prova på detta en gång så va det bara roligt. Och det var massa snö och is. En perfekt dag för att köra halkan på.
Men jag klarade mig och det är ju målet när man är där. Så nu va det glömt och nu fram med boken och plugga plugga plugga. Om en vecka idag är teoriprovet så jag måste plugga. Så jag klarar det med.

Så igår när farfar körde hem mig så snöade det massor, och det snöar än ska jag tala om. Men just nu snöar det inte sånna jätte flinoger eller mängder, lite grann sådär. Men jag tycker inte om snön längre så den får gärna försvinna. Fast jag vet en annan dam som gärna hade vart ute hela dagarna och hoppat runt i snön. Alltså från morgon till kväll. Men det vill inte jag, fryser bara av tanken av att behöva gå ut i snön. Men jag tycker att fåglarnas kvitter kan vara ett teckan på att våren snart är här? Det tycker jag.

Igår var lill*n rätt lugn så jag kommer väl få extra med stryk idag;). Nej, men de kommer nog vara rätt vilt. Det har börjat vara nån timme som h*n håller på där inne på dagarna och sen kommer de och går. Men jag är bara glad att h*n sparkar och lever runt där inne. Det glädjer mig att veta att knodden lever ialla fall.

Nej nu ska jag ta och äta lie frukost. Är rätt så hungrig. Åt inte mycket till middag igår. Mådde allmänt jätte dåligt. Så nu är jag jätte hungrig istället. Och så ska jag hämta körkortsboken och täcket och krypa ner under de och läsa. Låter mycket roande eller hur?

// Kim



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0