Onsdag 24/2 Orden hoppar och jag måste städa..

Ska jag var helt ärlig så trodde jag att jag skulle cool lugn idag. Men ack så fel jag hade. Känner mig inte nervös eller stressad. Utan mer jag vet inte riktigt hur jag ska förklara.
Men ska göra ett gott försök, jag känner att jag måste läsa läsa läsa. Och slutar hjärnan funger lär jag bli vansinig. Jag är lite av den sorten att när jag läser och inte förstår vad dom menar blir jag lätt irriterad och då åker stackars boken iväg med en himla fart. Har dyslexi så raderna hoppar för mig och orden byter plats. Men det hindrar mig inte att läsa vidare, bara det igen och försöka förstå vad det står.

Men får inte sitta och läsa ända fram tills jag ska göra provet. För då lär de gå åt pipan. Då kommer jag s'kerligen blanda ihop höger regel med väjningsplikt;) Haha Nejdå. Inte riktigt så allvarligt men nästan. 

Farmor ringde mig här idag och väckte mig. Har sovit dåligt i natt så jag tänkte ligga lite längre men nej, upp skulle jag tydligen. Så snart ska jag gå ut med Nikita sen dricka te så min röst kommer tillbaka och sen läsa om skyltarna. Och i boken om lite andra saker, bara så man är väl förberedd. 

Borde egentligen städa här. Men det får bli i eftermiddag. Just nu suckar jag bara och tänker på att dra täcket över huvudet. Jag känner mig så tragisk och slavrig. Men det får bli en lätt dans med dammsugaren sen när jag kommer hem. Och sen diska den lilla disk vi har. För en gångs skull har vi inte ett berg med disk. utan bara ngåra tallrikar 2 glas och en gratäng form.. Mycket härlig syn;)

Nej nu ska jag åter gå till verkligeheten:)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0