Måndag 8/2 Måste bara men kan inte

Ännu en ny vecka. Och en vecka närmare ankomst av bebis. Än räknar jag inte dagar, men hade gärna gjort, men då känner jag mig bara desperat;) och då blir jag nog bara mer nervös när man har förvärkar och de inte sätter igång på ritkigt. Så när jag är i vecka 30 kan jag börja räkna veckor till BF, sen någon gång när de är ca 4 veckor kvar kan jag börja räkna dagarna.
Känner mig något stressad, tänkte på allt som måste göras här. Och visst finns det tid, men nu fokuserar jag enbart på körkortet. Och när det väl är klart hoppas jag att det blir bättre. Jag är stressad inför proven just nu, första är på onsdag. Och jag vågar knappt ta i boken?! Va är de för fel på mig, jag måste ju läsa.
Och så sitter jag på min gamla körskolas hemisda och FÖRSÖKER göra webbtester, men nej du ska sid fan inte funka de tar ca 3-5 min att bara ladda sidan för nästa fråga. vadå stresad OCH irriterad.

Men ska föröska sitta och läsa näst intill hela dagen, och tvätta lite. Rensade igår så de blev lite tvätt bara Daniels sida av sängen som ska tas med, så kanske jag kan komma åt och damsuga där med. För Nikita fäller något hemsk nu när hon haft loppmedel i pälsen. Så det är hundhår överallt. Idag har jag faktiskt önskat att hon var med Daniel, jag kan inte springa fram och tillbaka ut och in med henne. Jag har lite att stå i plus att jag måste vara förberedd inför onsdag, och det går inte med allt gnäll, skällande och morrande. Så om hon är för jobbig idag och imon och bara retar upp mig tänker jag sätta henne i sovrummet så jag får lite lugn. Hade gärna släppt ut henne, men jag vågar inte det. Inte om hon ska vara ute själv. Det finns inget staket runt gården och bilarna kör som idioter här och hon är inte rädd för bilarna så hon lär bli ihjälkörd. Och sen när de kommer folk ska hon skälla och hoppa och klättra på dom. Så nej, det är inget alternativ. Så för hennes och alla andras säkerhet så får hon bli inne.

Nej nu ska jag återvända till mina så kallade webbtester. Förbannade sida..

// Kim



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0