Måndag 15/2 ... Rubriklös!!

Har inte skrivit på hela helgen.
Tog en helg paus i helgen. Har inte hittat på något speciellt så men i Lördags så var vi hos mamma på 1-års kalas för Fanny. Tårta och kakorna var mer intressanta än presenterna. Av oss fick hon Duplolego. En trakor med kärra och "höbalar". Visserligen från 2 år. Men dom legobitarna är ju mega stora. Men den var mycket skojjig ialla fall:)
Sen på kvällen åkte vi ut till björn och åt pizza och tittade på film med Björn och Anton. Det blev Iceage3. Jag vet, men barnasinnet och kärleken till barnfilmer kan INGEN ta ifrån mig.
Så vi var hemma runt 11 på kvällen skulle jag tro. Då var det dirket in i sängen, var jätte trött.

Igår "Alla hjärtans dag" spenderade jag till att diska och göra lite ordning i köket. Och småbråka med Daniel. Ingen av oss är så jätte pigga och glada på söndagar så de blir lätt att vi kommer ihop om saker som vi inte håller med den andre om. Men vi löste det tillslut de ät huvudsaken.

Idag har vi vart på körskolan och körde dubbellektion från 8.00-09.20. Det gick bra och fick mycket beröm. Och fick även höra att min bebis kommer åka mycket säkert med mig. Det lättar mitt samvete.
Sen åkte vi till Varberg, för det var dax för Barnmorskan klockan 11.00. Men gick till expert först och fixade kort som ska fästas på pappret som ska skickas till VV sen. Dom tog ju inte kort på VV:s kontor i Onsdags. Så sen när de va gjort hade vi ca 30 min kvar så vi gick in på H&M och köpte en BH till mig, då min jag köpte innan jul är myyycket förliten.

När vi väl satt hos BM så vägde jag mig, och står stilla. Det tyckte BM var en posititv sak. För jag får ju inte gå upp så mycket. Sen tog vi blodsocker, blodtryck och Hb.
Och det ända jag kommer ihåg var Hb:et som låg på 118.
Sen när vi va på hennes rum så lyssna vi på hjärtat som låg på 140-145, och mätte magen, det berömda sf-måttet och det låg på 27, så jag låg bra till med alla värden. Och det var ju skönt att höra. 
Jag fick även en broschyr om amning, för de prata vi lite om. Det var mest om min syn på det och jag sa ju som det var, att jag skulle försöka så länge som möjligt, och funkar det inte så funkar det inte.
Fick även med papper om min blodgrupp med mig hem som ska ner i BB-väskan sen.

Imorgon blir det att åka till körskolan igen och köra dubbel lektion, men efter de vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Daniel kan ju inte hämta mig, så får nog fråga folk om dom har lust att hitta på nått imorgon. Så får se vad som händer..  

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0