Lilla gravida jag tror att jag kommit till himmlen..:)

För en stund sen när jag tänkte gå in på bloggen, så fastnde jag på första sidan med desssa smarriga muffinsarna som var där. Och tänkte kolla vad det var för intressant bloggare som lagt upp den ljusiga bild på dessa muffins.
Och lilla gravida jag som bara läskas av allt gott som världen har att bjuda på fastnade för denna underbara blogg. Så jag måste bara dela med mig. Visserligen kollade jag bara in kategorin -Bakverk-. Men fick åndå en glimt av att det fanns många kategorier med vad man kan göra för rätter med ex, fisk sen fanns de en BBQ kategori såg jag, pasta, frujt, efterrätter m.m. 

I am in heaven eller något i den stilen.. Sidan heter Linneas Skafferi

Nu blev ja ännu mer lockad till att baka något smarrigt. Hmm ska nog kolla igenom min pärm och se om jag hittar något som jag har allt hemma till. Mmmh

// Kim 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0