Inget är aldrig som man tänker sig

Det är så typiskt, det var bara detta som fattades. Vet inte om jag ska sucka eller gråta.
är nästintill fullt förberedd inför onsdag, läster boken, gör tester. Ska till och med ofta min morgon på onsdag för att köra 3 lektioner på körskolan. Den morgonen som jag egentligen måste plugga det sista.

Daniel ringde för ca 30 minuter sen och fråga om jag kände någon annan som kunde lämna och hämta mig i Falkenberg. Men nej, tyvärr jag känner inte en kotte som frivilligt kommer hem till oss vid kvart över 6, halv 7 för att jag ska va på körskolan till kvart över 7 till den första körlektionen.
Daniel har rätt många stopp i Båstad på onsdag. Ca 7 st om jag inte minns fel. Och idag hade han ca 3 och var klar där halv 3 och var på väg hemåt. När kommer han inte vara klar på onsdag då?? Jo skit sent. Och mitt prov börjar 13.40. Tiden innan har jag redan löst. Ska köra 07.15 - 07.55 sen är de bara upp och gå på toa för att sätta mig i nästa bil kl; 08.00 och köra en dubbellektion fram till 09.40 ca. Sen ska jag sitta och plugga lite de sista. För att sen runt 12.50 börja promenera bort till vägverkets kontor där provet ska hållas. Jag vet ju vart de ligger, men med tanke på att jag inte känner Falkenberg så bra och har så ont av att gå längre streckor så behöver jag tiden på mig. Jag kan i normala fall inte ens gå i 15 min utan att jag måste vända och gå hem. För att det gör så sjukt jävla piss ont av foglossningen.

Nej, så är får jag sitta med provet fram till 14.30. Sen ska jag vara klar, annars avbryter dom provet. Och jag får fel på dom frågor som jag inte svarat på, men det där kan ni nog redan. Men ialla fall, det var meningen att Daniel skulle hämtat mig där när jag var klar. Men nu ser de inte alls ut så, utan att jag ska behöva gå om kring i Falkenberg och roa mig själv typ till halv 7 halv 8 på kvällen?!?

Jag vill bara sätta mig ner på golvet och lipa som en barnunge och tycka hemskt synd om mig själv. Men nej, lite får jag allt uppföra mig.

Jag känner bara såhär just nu;
Allt skiter sig så fort det är något som är super viktigt som ska hända eller göras. Jag flyttar in till staden i stället, eller tillbaka till Kungsbacka så slipper vi allt krångel hela tiden. Och då böhöver jag inte körkortet heller. Jag känner mig så less på allt vad körkort heter just nu. Och jag ska föreställa MOTIVERAD!! Nej, det är det minsta jag är just nu. Jag är hmm.. undermotiverad. Jag ska ju vara övermotiverad.
Men den motiveringen försvann poff.. Jätte fort..

Är det någon vänlig själ därute som förstår hur jag menar och känner??


Kommentarer
Plinn

I hear U! Om det är till minsta lilla tröst så tänk bara att du bara behöver göra det här EN gång. Du behöver bara gå igenom detta EN endaste gång. Kanske det är värt att vänta? ... Eller så raggar du på allt och alla du känner som kan tänka sig att hämta dig? :)



Men klart.. Man blir ju bara så less när man möter motgångar då man verkligen bara vill ha framgång. Jag är helt övertygad om att du kommer klara provet, så oroa dig inte över det iaf :)



2010-02-08 @ 17:03:56
URL: http://plinnen.blogspot.com
Anna

Jasså du har också en Mr Plowman där hemma haha Det är verkligen ett udda intresse att gilla att ploga :=)

Finns det inte något trevligt café eller nåt dit du kan gå och sätta dig efter provet då? Köp ett gäng gravidtidningar och gå och sätt dig och läs, drick kaffe och ät en massa bakelser (Det FÅR man när man är gravid ;)

Hoppas att det går bra på provet så att du får lappen snart. Då slipper du krångla med skjuts och grejer sen...

2010-02-08 @ 18:07:58
URL: http://livetmedskopan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0