Fredag 5/2 fredag igen...

Blev tyvärr inga inlägg igår. Va ju inte hemma på hela dagen. Igår blev jag hämtad vid körskolan rätt tidigt. Ca halv 3. Så fick jag åka med Daniel i lastbilen. För han skulle ha med sig den hem. Så det var bara att följa med. Vi var hemma runt halv 7, och då började jag med maten. Så vi satt och kolla på Efterlyst(gårdagensprogram, som vi spelade in) sen va vi båda jätte trötta och redan mellan halv 9 och 9 gick vi och la oss. Somnade nog direkt båda två.

Ja nu va de Fredag igen. Men har ingen aning om vad som händer i helgen, eller jo på Söndag ska vi hem till hans föräldrar på kalas eller va de nu va. Daniels syster fyller 20 imon. Men annars händer inte så mycket. Vill hitta på något, men vet inte vad.
Har ni några förslag, min hjärna funkar inte idag?. Så förslag filen är tom tom tom.

Förutom att diska idag ska jag läsa teori. Måste läsas, sen ska jag nog prova på och sitta framför testerna på Bengtssons Trafikskola, där jag gick förut. Dom har så på deras hemsida att man kan gå in där och göra sånna tester. Så jag ska göra de idag, och så ska jag göra 2 tester imon på morgonen hade jag tänk. Va egentligen meningen att jag skulle suttit på Jr´s imorgon, men de va bara ja som skulle kommit i i så fall så Wanja tyckte att jag skulle sitta hemma och läsa istället. Får köra ut Daniel och Nikita eller om jag stänger in dom i sovrummet så jag får göra de i lugn och ro. ;) Nej, men det är rätt jobbigt och försöka sitta och läsa och lära sig om man har en hund som bara gnäller, skäller och piper för minsta lilla ljud hon hör. Fattar inte varför hon gör de. Han har aldrig gjort det innan, varför ska hon börja med det nu då? Visst ena anledningen är ju att hon inte gillar Tuffa, men alla andra gånger hon håller på då? Då är ju tuffa tyst. Eller inne så hon inte ser henne.:S Jaja, dessa hundar. Ibland vore de skönt om de kunde vara tysta eller inte hade förmågan att låta alls.

Nu blir det frukost och TV innan jag börjar dagen;)

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0