Fredag 12/2 Glömska jag vet..

Idag är jag hundfri. Eller ialla fall under dagen. Nikita fick åka med Daniel idag. Lite tomt är det ju, men samtidigt väldigt skönt kan jag lova.
I natt runt 00.45 vaknade jag av att det var något som lät som tusan, och var ändå kissnödig så precis när jag lyckats ta mig upp i sittande ställning hör jag att det är pannan som kokar. Och för att väcka Daniel så var jag tvungen att böja mig snett bakåt, så de var bara att lägga sig ner skaka liv i honom.
Men han verkade inte vilja vakna. Han bara hmm:a och tänkte fortsätta sova. Så gick jag upp och öppnade sovrumsdörren och då hörde han nog att ja menade allvar, då flög han upp fort och drog på sig t-shirt och mjukisar. Det gick fort kan jag lova. Jag gick och öppnade alla kranar på varmaste läge eller vad man ska säga. Men tydligen hade pannan kokat en bra stund för de tog ett tag för att få den satt sluta koka. Så sen var de bara att krypa ner under täcket ingen och försöka sova. Lika lätt gjort som sagt. Somnade om på direkten.

Kom på mig själv igår när jag låg i sängen att det inte blev några bilder upplagda. *Skäms*
Men ska fixa de snarast ska bara skriva klart detta inlägg och ta på mig annat än enbart t-shirten å pjamasbyxorna jag sitter i. Inte väldigt sexigt att ta kort i kanske..

Vill att sommaren ska va här, eller ialla fall den varmare delan av våren. Vill bli av men all jädra snö. Är så trött på den så jag vet inte vad. Kommer snart att fylla en hink med varmvatten och hälla på snön så att den försvinner. Låter helt desperat, men de skiter jag i.
Vill ha vår och sommar så vi slipper denna snöskiten. Usch för snö..
Nej tänk om jag skulle ta och gå och fota min mage nu..

// Kim


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0