Bebis diggar Eddie Meduza..

Okej, nu har Daniel fått en av sina viljor igenom. Jo visst har han det. Han sa detta bara ett par dagar efter att han fick reda på att han skulle bli pappa, han sa såhär; -"En sak som jag ska lära bebisen/barnet är att gilla Eddie Meduza. Och guess what?! Jo, just den viljan har han fått igenom känns det som.
Jag skulle bara testa om det började sparka om kring där inne, så jag satte på ett par låtar med Eddie Meduza. Och visst fan börja det röra sig där inne. Men om den diggar Eddie Meduza om 1-2 år eller om 3 år. Ja det återstår att se. Men med den far bebis kommer få så kommer det nog vara Eddie Meduzas låtar som han/hon går och sjunger på.

Igår när jag stod i duschen så börja jag tänka på vem som egentlign gömmer sig där inne. Och så helt från ingenstans fick jag för mig att det är 100% en pojke. Men idag, ja idag känner jag ingeting. Varken det ena eller det andra. Men jag har sånna dagar då jag får för mig att det är 100% kille eller tjej. Men jag ville ju ta reda på könet men det ville inte Daniel. Så jag får snällt vänta tills vi får träffa h*n.
Namn det är nästan klart. Men allt kan hända och man kanske till och med ändrar sig när man väl ser den lilla bebisen. Eller så sitter vi där och tittar på varandra som frågetecken och letar ett perfekt namn som desperat. Men jag tror inte det kommer bli några problem. Har man ingen fantasi kan man rådfråga vänner eller bekanta. 

Och från det ena till det andra, snöar det IDAG igen. Kan det inte bara sluta och ta stopp?? Klarar jag provet på Onsdag komemr jag inte våga köra förren det töar.  Så många olyckor som det har hänt nu dessa snödagar. Vill ju inte börja med att hamna i diket eller smälla med en annan bil. Hmm.. Dumma snö. Fast huvudsaken är att jag har körkortet och kan ta mig någonstans sen och inte behöver vara beroende av stackars Daniel. 

Igårkväll tyckte jag riktigt synd om honom. Han var hemma runt halv 9. Och så satt vi och åt, och stackarn var så övertrött att han nästan somnade när vi satt och åt. Eller det såg ut som det. Så jag försökte prata med honom. Men det gick inte alls bra. Så när han väl la sig i sängen sten slocknade han. 
Asså det kan inte vara hälsosamt att jobba så jädra mycket och få så lite sömn. Och jag kan inte göra något heller. Jag skulle kunna säga till hans chef. Men det får jag inte. Det räcker att jag kommer explodera om inte Daniel kommer få ta de dagar han vill ta ledigt för att vara hemma med Familjen. ;)  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0