Torsdag 9/12 tvättdag...

Idag har vi umgåtts med Magda och Teo. Mycket skoj. Vi tog en promenad till affären på morgonen och stötte då på Östen, farmors döda systers man. Jag prata lite med honom och och lovade att komma och hälsa på han när jag ändå är i Bua.

Nu ikväll har vi inte gjort så mycket jag har tvättat, och Roxanna tittat på. Bra tävtthjälp jag har va??=)
Idag har hon fått smörgås (lite grann bara) och gröt till kvällsmat. Och det var uppskattat med lite smörgås. Hon får ju äta själv, och det gillar hon.
Sen så fic hon bada idag, och eftersom vi inte har någon större balja till henne än den som hon hade (som nu är förliten) så fick hon infinna sig i diskhon. Mycket roligt var det nog för vi hade vatten i hela köket sen. Hon plaskade för ett helt gäng. Nu sitter hon hos pappa en stund innan läggdax.

Nu ska vi krypa ner i sängen för kvälls mys och varva ner så skruttan har lättare att somna.

Kraam


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0