Ett gott skratt förlänger livet

Vi sitter och äter och när vi ätit klart så pratar vi lite allmänt och när vi sitter där så hör vi hur Roxanna tar i för kung och fosterland. Och Daniel tittar på henne och frågar vad hon gör och jag svarar att hon bajsar.

Då säger han:
- Varför inte sitta och skita i lugn och ro, med en bra tidning och bara njuta av ensamheten.
Han ger henne en barnbok och säger:
-Här! Så nu kan du skita lugnt och läsa en dålig bok.

Att jag inte skratta ihjäl mig.

Bara 15 minuter senare så ska jag gå och hämta sängkläder för vi ska bädda rent i sängen och Daniel ropar på mig och jag ska gå och fråga vad han ville. Och halkar på en fläck där vattenhinken tidigare stod. Jag hamnar på rumpan och bara sitter och skrattar, Roxanna bara blänger på mig och Daniel frågar vad jag jag sysslar med och frågar om jag inte kan stå på mina ben. Ja, ett gott skratt förlänger livet=)



Kommentarer
STEPHANIE NILSSON

Superkul att du är med i veckans blogg. Vinnaren utses på onsdag. Håll utkik då snygging ;)

KRAM! ♥

2010-12-09 @ 19:24:37
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0