Tisdag 7/12 Härligt!!

Träningsväääärk!!

Det är vad jag har idag. Men faan så härligt det känns.
Håller idag på med tvätt, min underbara Magda bor ju i lägenhet nu och har tillgång till torktumlare (hade dock i huset med men ändå) och jag har frågat om hon inte kunde boka tvätt tid för mina sängkläder och handukar, sånt som tar hundra år att torka. Så jag ska lägga handukar och sängkläder för sig så jag får med det på Torsdag. Tänk vad underbara vänner man har.

Först Nette som vågar luna ut sin Pelle till mig;) Och Magda som bokar tvätttider =) Och självklart alla ni andra som gjort saker för mig, men det är lite väl mycket men det är bara vad som hänt denna veckan. Tänk vilken bra start. =)

Lagar kyckling soppa nu med som vi ska ha ikväll/eftermiddag när Daniel kommer hem, tänkte att jag börjar med den så det bara är att koka bulgur till de sen så har man inte super mycket att göra vid middag.  Nu ska jag fortsätta i köket och med tvätten.=)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0