Måndag 6/12 suck

Har gjort många försök till inlägg men det har gått så bra. Och skrev i det tidigare inlägget som jag raderade att jag var så sugen att hoppa upp på en hästrygg nu igen efter många år av rädsla. Jag blev avkastat för några årsen och hann aldrig hoppa upp igen då hästen skena hem till stallet igen. Där av har min rädsla för att bli avkastad igen suttit i. Men så skrev jag på Facebook att jag ville rida och fick en kommentar av en kompis att ja kunde få rida hennes häst en gång i veckan och det är väl bra till en början tycker jag. Så jag var och red Pelle lite idag, och jag kännde att det gick rätt bra ändå. Ska väld försöka att hålla mig till en gång i veckan. 
Pelle var en relativt lugn och go häst. Så vi får hoppas vi 2 klickar. Hoppas hoppas..

Just nu vet jag inte vad jag ska skriva mer. Ska väl försöka få min dotter att somna. Vilket kommer vara en omöjlighet! Hon har blivit helt omöjlig. Det har funkat skitbra att lägga henne, ge henne flaskan och sen nappen och låta henne ligga där en stund. Det har inte vart mycket skrik, men nu kan de vara skrik i flera timmar tills hon blir buren och då somnar ju hon där, antingen i våran säng eller i famnen. Och jag vill inte ha det så. Jag vill att hon ska somna i sin egen säng. Nej nu LÄGGNING!!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0