Torsda 30/12 näst sista dagen på året

Idag mår jag lite bättre fortarande feber märkte jag. Men illamåendet är bort, har lite ont i magen dock, men de får jag väl leva med. Idag ska jag till stallet ialla fall med Nette, och Roxanna ska få åka med idag. Ska se om Magda är hemma när jag åker hem från stallet för att jag ska hämta min kamera.

Tänk imorgon är det Nyår. Och jag vet fortfarande inte vad vi ska göra. Men jag är uppriktigt glad faktiskt att vi inte blivit bjudna på någon fest eller så. För jag ville varken ta med eller lämna bort Roxanna för en sån sag på hennes första nyår. Jag vill ha en stillsam och lugn kväll med god mat och kanske lite gott att dricka och kanske skjuta några raketer. Ja mer behövs inte.
Men jag får väl höra med min mamma om vad dom ska göra.

Nu ska jag leka med min lilla prinsessa innan vi ska göra oss iording för stallet..=)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0