Hoppgunga.. och ingen kamera

Fick inte hämtat min kamera idag, för när jag åkte hemmifrån fick jag ett mess av Magda och då hade dom åkt iväg och dom viste inte när dom skulle vara hemma igen så jag får hämta den imorgon istället, för vi ska ändå ut och åka. Vi ska eventuellt till Daniels kompis Fridèn och fira nyår och dom fick sitt 3:je barn nu i veckan så vi ska köpa en liten present till dom.

Men fick kommit till stan en snabbis och jag sprang in på Babyhuset och köpte en hoppgunga till Roxanna, den var väl inte jätte rolig första gången men när hon provat den ett par gånger (här hemma förstårs) så va de lite roligare.

 

Sen åkte jag till ÖB och kikade och hem fick en gardinstång följa med. Så nu har Roxanna en gardinstång i sitt rum med. Så nu fattas bara gardiner=). Just nu ligger Roxanna och Daniel och sover.



Alltså, allvarligt jag vad jag ska skriva här längre.. All min fantasi är bort..

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0