Lördag 25/12 Juldagen...

Ja då är man hemma efter en fullspäckad julafton hos svärföräldrarna.
Julaftonsmorgon började med frukost och bad för Roxannas del, därefter så kollade vi om tomten vart här under natten och det hade han. Hon fick kläder som hon skulle ha på sig på dagen.



Sedan bar de av in vardagsrummet för att öppna några fina paket som låg och väntade på oss från min farmor och farfar. Roxanna fick fina kläder, Daniel en termometer som man kan mäta både inne och ute och jag fick en kokbok och en ny skötväska. Min gamla var ju sönder så den kom lägligt=)
(bilder kommer) Tillsammans fick jag och Daniel en jätte fin jultomte från Partylite.
Jag och Daniel hade julklappar till varann med, han fick nr 4,5,6 Johan Falk filmer oc jag fick min Sex and tje city2 som jag önskade mig.

Vid halv 12 tiden packade vi in julklappar, barn och hund i bilen och åkte till Väröbacka till svärföräldrarna. Där väntade mat och trevligt sällskap.
Klockan 3 tittde vi ju så klart på Kalle Anka. Vem gör inte de? sen somnade Roxanna precis när vi pratade om att tomten skulle komma, så tomten fick vänta 20 min och komma när Roxanna vaknade. Och tror eller ej, men hon bara skrattade åt tomten och drog han i skägget. Trodde hon skulle bli rädd men nej, de blev hon inte. Men Nikita blev därimot rädd för tomten. Haha 

Roxanna fick många många fina julklappar, allt från kläder till lära-gå-vagn. Själv fick jag mina vinglas som jag velat ha länge. Daniel fick lite kläder och någon film. 

Men vi hade en trevlig dag och kväll, när vi skulle lägga oss så fick Daniel yttligare en klapp av mig. Ett armband som jag hoppas han kommer använda.

Bilder från gårdagen kommer, ska bara orka lägga in dom på datorn.

Idag var vi hos min mamma och fick lite klappar där med, Roxanna fick leksaker och lite kläder och jag fick en pjamas och Daniel fick en gigantiskt ölglas. Tillsammans fick vi en fin julprydnad som lyser och en fin glas karaff med tillhörande snappsglas och en jätte fin ljushållare även gardiner som min mamma hade gjort. Dom va verkligen jätte fina.

Kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0