Torsdag 2/12 Bullkalas

Gud vad jag är dålig på att uppdatera. Men just nu har jag så mycket på tapeten så jag hinner inte riktigt skriva, sen har jag tappat gnistan lite grann, vet inte vad jag ska skriva om, för det jag skriver om verkar ju så ointressant.
Ialla fall, igår hade jag och Magda en bakdag, det blev pepparkakor, lussebullar och vanliga bullar. Det blev määäängder med bullar. Så någon vecka innan jul ska vi baka julgodis pratade vi om.
Idag ska vi till Kungsbacka en snabb sväng och hämta Roxannas Julklapp, den fanns inte på Babyproffsen i Måndags så jag fick lägga undan en, och dom kom igår så ja idag ska vi dit och hämta den.



Men nu ska jag åka=) Har ett litet filmklipp på lager som jag ska ladda upp senare idag. Se U later!!

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0