Onsdag 15/12 "Önske" önskelista

Har nu suttit och funderat på vad jag önskar mig allra mest i Julklapp, men vet att jag aldrig (man ska aldrig säa aldrig) kommer få det.
Här är min "önske" önskelista:

1. Systemkamera
2. Ett objektiv
3. En väska till kameran
4. En babyvakt med tv-monitor (heter de så??)
5. Få eget hus med min familj så vi kan starta om på nytt, börja om från början


Okej, de nog det som jag mest önskar mig. En annan sak jag börjat fundera på är syskon till Roxanna. Redan nästa sommar skulle jag kunna tänka mig att arbeta med en liten till men sen måste man vara överens om en sådan sak. Så det får nog framtiden avgöra, men jag vill ha tätt mellan dom 2 första barnen. Så ja vi får se vad som händer.

Idag är det städdag, så ska snart sätta igång, det tar ju inte så lång tid om man bara anstränger sig. Nej nu ska jag göra en ansträngning=)

Kram



Kommentarer
STEPHANIE NILSSON

HEJ! Vinnaren av veckans blogg är nu uppe på bloggen. Kolla in om det var du som vann! Om du vann - GRATTIS! Om inte - så finns det ny chans uppe redan nu. Ha en trevlig kväll :)

KRAM STEPHANIE NILSSON!

2010-12-15 @ 21:05:40
URL: http://deliciousblondie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0