Tisdag 14/12 En härlig suprize på morgonkvisten

Ojoj, tror ni jag blev chockad när jag logga in här på bloggen idag. Hade fått en kommentar på min senaste inlägg. Va med i en tävling hos Millah och till min förvåning så VANN jag. Haha jag har aldrig vunnit en tävling förut och helt plötsligt så hade jag turen på min sida.

HÄR! kan ni se den snygga väska som jag vann.

Det har varit dålig uppdatering jag vet men helgen blir enkelt sån när man vill umgås som en familj hela dagarna. I Lördags var vi hos Roxannas farmor och farfar och hon fick en pulka, senare var vi hos Magda och Jörgen, för Jörgen fyllde år. Söndag gick förbi gansa fort, men framåt eftermiddagen tog vi oss till Göteborg för att gå på "Jul på Liseberg" det var jätte mysigt. Vi spelade lite grann´, men fick inte häm någon större vinst. Bara små gosedjur. Vi köpte en gris till Roxanna i en av de där vagnarna som står lite här och var på Liseberg på jul. Vi har märkt att hon har en viss förkärlek till grisar. Så en liten gris blev det.

Igår var vi och handlade lite av de som fattades hemma och sen bakade vi pepparkakor och Daniel byggde pepparkakshus, och eftersom han inte hann baka peppakakor själv igår så får han göra det idag tyckte han. Vi gjorde hemma gjord pizza igår med. Jätte gott kan jag lova.

Idag ska snälla Magda passa Roxanna så jag kan rida pelle. Så det ser vi fram emot. Men nu ska jag göra iordning Roxannas väska och lite så.
Skriver kanske en rad eller 2 ikväll.

Kram


Kommentarer
Josefine - mamma till Hugo

Delta gärna i mina tävlingar!

2010-12-14 @ 19:05:57
URL: http://joosefinea.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0