Tisdag 21/12 3 dagar kvar till Julafton

3 dagar kvar till Julafton, eller dan före dan före dan före dopparedan.. blev det rätt så??=) Och jag har inte alla klapparna färdiga, var meningen att jag skulle gjort det igår, men blev inte så.

I helgen kröp roxanna både lördag och söndag, det var mamma som såg det på lördagen när jag var ute med min syster. Sen på söndagen såg jag och min lillebror det. =) Duktiga tjejen.. Sen så sätter hon sig själv upp. Och nu är hon stadig när hon sitter, allt har gått på 1 dag så man hinner inte riktigt med. Ska visa lite kort från helgen sedan tänkte jag ska bara ladda upp dom på datan.

Idag så var det visst inte så mycket att göra på Daniels jobb så han skulle komma hem tidigt och då skulle vi åka och inköpa alla de julklappar som fattas.

Det är:
Mamma
Ingela
Marie
Mikael
Fanny
Daniel
Teo
och lite fler till våran älsakde dotter.

Så det är vad vi ska göra idag.=)

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0