Onsdag 8/12 Tråkonsdag

Idag håller jag på att städa. Jag försöker hitta julstämmningen innom mig, men kan inte påstå att jag lyckas.
Vart är den Julstämmningen jag brukar få? Den är borta.

Roxanna sitter i gåstolen och går fram och tillbaka och nu håller hon på att dra ut lådorna i bokhyllan. FÖr det är ju jätte skoj när man kommit på hur man gör det. Så jag får gå och stänga för att hon ska öppna igen. Att det kan vara så skoj med lådor=)

Idag ska Daniel få städa hela sovrummet själv! Han lovade de igår och det ska bli kul att se om han håller det. Ska väl hjälpa till lite grann, men han lovade och då ska han göra de med;).
Jag har nog även lyckats övertala honom att vi ska till Liseberg på Lördag eller Söndag. Ska bli såå himla mysigt och jag SKA hitta mitt minneskort till kameran tills då. Förstår inte hur det bara kan försvinna så. Det låg ju på bordet i vadrags rummet sist. Funderar på att flytta alla möbler i vardags rummet och se om de inte råkat hamna så jag inte sett det när jag letat. För jag har rensat under soffan och fåtöljen och TVbänken.. Vart är du minneskort??

Nej nu ak jag fortsätta här.

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0