Onsdag 29/12 Mår inte alls bra idag..

Ibland undrar jag vad det är för fel på karlar.
Vissa av dom kan inte göra ett skit. Och när dom är sjuka då håller dom på att dö och kan inte ens se efter sitt/sina barn en liten liten stund. Nepp, dom är ju hemma och är sjuka.
Men när man själv är sjuk, ja då ska man ta hand om hem, hund barn och allt de där andra.
Men men bara att svälja stoltheten och göra det man ska!

Jag försöker leka med Roxanna och vara med henne, men jag mår verkligen skit. Trött som ett as (riktigt sådär gravidtrött) mår illa och vill bara ligga i sängen. Men det livet går inte Roxanna med på så jag år snällt svälja illamåendet och sitta på golvet och leka.

Den där lukten känner vi igen, dax att ta en bajsblöja=)..

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0