17/12 Fredag Bara vara...

Kunde inte skriva igår de va nått fel med blogg.se, och så har jag glömt bort nummret för att kunna blogga via mobilen. Så nu får jag srkiva istället.

Blev en hel del städning igår och tillslut så var jag så seg och trött på det så jag blev itne ritkigt färdig, men dammsög golv och tvättade golven ialla fall. Men jag blev så less på det så jag tog på Roxanna sin overall och satte henne i pulkan och släppte ut Nikita så var vi ute istället. Roxanna tycker det är super skoj att åka pulka, hon tjoar och pratar och lever. Antar att det är skoj då;)

Farmor och farfar var här igår och hälsade på och lämnade julklappar. OCh jag var helt desperat igår jag har letat läänge efter mitt minnes kort till kameran. Men så när vi satt i soffan så frågade jag om inte farmor kunde hjälpa mig leta. Och hon hittade det. Det låg under ena dynan i soffan, trots att jag letat där så hittades de där ialla fall. Måste erkänna att jag kanske inte letat tillräckligt mycket efter det just på det stället för att jag vet att jag inte suttit där med varken datan eller kameran. Men hon hitta det ialla fall så nu kan jag ta minnesvärda bilder till JUL på Roxannas första Julafton. Och jag är super glad att det kommit till rätta igen=) Antar att nu fattas bara att tappa bort kameran och ha minneskortet i handen.. Haha nej de får vi hoppas att det inte händer!!

Idag ska vi inte göra så mycket för engångs skull. Ska väl bara ta det lugnt och bara vara. Nej nu kallar plikten, hon ligger förbannad på golvet för att hon inte kan ställa sig upp...

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0