30 dagar av sanning: Dag 8

Dag 8 – Ett ögonblick

Ett ögonblick, vad ska man säga här tror jag att jag väljer de ögonblicket när jag såg att mitt graviditetstest visade plus.

Det var en helt vanlig Tisadg och jag hade sovit hos mamma för att jag skulle tidigt in till GBG och träffa Anne som skulle ha barn inom en vecka och hon ville täffa mig innan de var dax att föda.
Daniel hade sovit hos mamma med för att hans sista lass vad i Onsala bara en 15 min från Kungsbacka.

Jag gick upp runt halv 7, segade på mig kläderna och gick ner till undervåning och mamma var redan upp men skulle precis ut med Max för att kissa honom och jag tänkte att jag skulle passa på att göra testet när hon var ute. Och jag han inte mer än lägga det på handfatet innan de där pluset dök upp. Jag glömde nästan av att jag satt på toa och höll på att trilla av toastolen. Drog på mig brallorna och flög ut från toan och såg att mamma hade fortfarande inte kommit in gick in till min bror och kolla om ha var vaken men icke.

Jag stod bara i köket och blängde på pluset och kunde inte sluta skaka. försöka ta ett kort att skicka till Daniel.
Den dagen kommer jag inte glöma. Jag trodde knappt de var sant, jag var chockad länge efter detta. Men mycket positiv=)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0